torsdag 1. desember 2011

Pimpinelletinktur....

1.Desember
LOVE IT
Hvordan har din første dag i desember vært??

Jeg hadde en hektisk start på dagen, mens jeg iherdig pleier min utrolig vonde hals. 
Og jeg som er leid inn til en liten minikonsert i starten på et julebord imorgen...
uff uff..typisk altså...
Men jeg tror jeg har funnet noe som virkelig hjelper...
Pimpinelletinktur
Fås kjøpt på apotek uten resept. Så er du utrolig hes og på vei til å miste stemmen og det river og drar i halsen kan jeg virkelig anbefale denne!! Tvi tvi for dagen imorgen og at stemme blir bedre!

Men barna og jeg avsluttet dagen med en deilig middag med masse latter og virkelig god stemning.
Så besvimte lillegutt rett før barnetv og så hoppet jeg og tulla mi oppi vår nye kosekrok i stua. Der er det skinnfeller, masse puter og tepper. Fantastisk plass, familiens favorittsted for tiden.
Må få tatt noen fine bilder av kroken så dere får se. 
Vi mener at alle burde ha en slik plass. Tenk å bli forelska i en krok i huset... :) hihi...

Ha en deilig kveld videre skjønne deg
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails