torsdag 15. desember 2011

Svibler..

For en uke siden skulle vi gi bort blomster til noen eldre i vår familie. Tittet innom en lokal blomsterbutikk, men fant ingenting. Var så mye stæsj på oppsatsene. Mange bruker så mye uekte materiale og jeg liker ikke det. Så da, kjøpte jeg med meg to glassvaser og to svibler. Tok en tur ut i hagen, for vi har masse nydelig mose!! og vips hadde jeg to flotte og enkle blomstergaver med et lett dryss av litt glitter!! 

Ikke alltid det er så enkelt og bare gå ut å kjøpe det man vil ha, 
noen ganger må man bare kjøre igang selv!

Liker du å lage egne blomsteroppsatser?
Ha en deilig kveld
Mia

2 kommentarer:

  1. Enkelt og veldig fint, god ide!
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Ja, juleoppsatsene er nesten alltid stygge synes jeg...disse var jo mye mye lekrere!! Enkelt og stilrent.

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails