tirsdag 29. november 2011

JAAAA..

Endelig klart å komme meg ut av sofaen etter en periode med syke barn. Har vært temmelig utslitt selv også. Men nå møter jeg Desember med friskt mot. Gleder meg til å bake, lage og pakke inn gaver, nyte klementiner og levende lys med min lille familie etter deilig turer i skogen!

Imorgen kjører jeg igang med Noka igjen! skal bli så deilig å bygge opp energilageret nå med Noka og trening++ Kjenner at det skal bli deilig å slippe og fokusere så mye på maten og bare komme inn på rett vei igjen! Har gått ned 500g da. Men vet at kiloene vil forsvinne med ett jeg begynner på Noka produkter igjen.
Mål før Januar -4kg!! Dette skal jeg klare!! 
Hvilke mål har du før nyåret??

Ha en deilig tirsdagskveld

1 kommentar:

  1. Hei.
    Jeg dumpet innom bloggen din jeg:) Ser vi skal på samme treff i januar, så koselig!
    For et utrolig lekkert hus dere har!! Ble litt forelsket i fasaden;)

    Masse lykke til med dietten, du klarer målet ditt hvis du vil det:D Jeg har 2 (små?) kg jeg gjrne vil klare før 15. januar, da har jeg vært veldig flink i hele 2011, det er gøy å se at det går nedover!!Selv om jeg fortsatt har langt igjen:P (viktig med små mål underveis!) Lykke til!:D

    Håper du får en fin kveld!

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails