fredag 2. september 2011

Jeg er GIRA GIRA GIRA

Fremover vil jeg ikke bare blogge om interiør, familieliv og andre deilige ting i livet. Jeg kjenner at det er mange fler ting i livet man ofte ikke deler i bloggland el generelt! Jeg har nå etter to graviditeter og endel dårlige valg kommet dit at jeg bare MÅ ta meg sammen.. Måtte begynne å trene og gjøre noe med kostholdet og det vi ofte kaller "kos"... Vet jo med meg selv at KOS for meg ikke er godteri, fet/feil/for mye mat og en rompe som begynner å ta form etter sofaen ved tven....... :o)
Jeg har alltid elsket å trene: Løpe, spille volleyball, svømme, gå turer osv.
Så denne høsten er en ny start/sjangs for meg! Jeg har som mange av dere vet, meldt meg på Oslo maraton 25.september. Skal løpe 10km! Fantastisk og endelig sette seg et mål. Jeg tror at det er mange som kunne trenge å gløre det. Helst et som ikke er så langt unna eller vanskelig å oppnå.

For meg er første mål: 25.sept og 10km. Så nå har jeg begynt å løpe annenhver dag. No mercy! ut å trene skal jeg uansett tid på døgnet, vær el form!! Jeg er GIRA!!! GIRA!!! :o)
Jeg og bloggen blir også nå sponset av Noka dietten. Utrolig morsomt og spennende! Dette håper jeg skal også være en hjelp for meg å gå ned de kiloene jeg ønsker å få bort!! Åja, de SKAL bort!!

Mitt andre mål er: 30kg før påsken 2012!!!!!!!

Mitt tredje mål: halv eller hel maraton, Oslo maraton 2013!

Mitt fjerde mål: ?????? (skal nok komme på noe)

Så fremover vil jeg bruke noen nye etiketter på bloggen:
-Bedre livstil
-Sunt kosthold
-Trening
Håper du vil følge med og komme med tips, erfaringer og støtte!! Dette er ikke lenger bare en hjelp for meg, jeg ønsker å dele denne ferden inn i en slankere kropp, bedre livsstil og en god kondisjon med alle dere der ute!!

Her kan du finne masse informasjon om Noka dietten og her kan du bli med i facebookgruppen deres! Der kan du blant annet få tilsendt smaksprøver på shakene de har. Kanskje dette er noe som kan gi deg den kick starten du trenger for å få kontroll på livet ditt!! Mulighetene er der, valget er bare ditt!!!
Dette klarer vi!! Vi vil trene ikke for å bli ung, men GAMMEL!!


I en mnd nå vil jeg prøve ut alle produktene til NOKA DIETTEN, dere vil få litt info om de forskjellige produktene. Hva jeg syns osv. Så er det innspurt med trening til 10km om tre uker. Vil fortelle om forskjellige treningsøkter å dele litt annet treningsinspirasjon!
Dette hentet jeg på posten idag! Så mye forskjellig!


Dette blir gøy! :o)

Er det noen andre der ute som kjenner at de ikke er helt fornøyd med formen, kroppenog el kostholdet sitt der ute???? Kan vi ikke hjelpe hverandre? Alt blir så mye bedre i hverdagen hvis man er fornøyd og lykkelig på alle områder!  Kanskje vi også kan samles, noen fra fredrikstad/sarpsborg området og trene sammen! Alltid enklere når man har flere rundt seg som er i samme båt.

Ta gode valg idag!!!


2 kommentarer:

  1. Masse lykke til!! Jeg må nok vente litt med å slenge meg med, men kommer etter snart :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er!! Jeg skal også løpe 10 km den 25.september - gleder meg til å delta og nå et mål!! Stå på videre :-)

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails