torsdag 1. september 2011

Finurlig middag

Ikveld dro brått min mann på sykkeltur og så rett i skogen for å spise middag med noen kamerater. Så her satt jeg igjen med barn som sover og ingen middag innabords.
Så da var det ut på kjøkkenet og se hva vi hadde...
Det var egentlig ikke stort, men hadde endel grønnsaker, nudler, currypaste og cocosmelk.
Så da ble det grønnsaker thai style!

Utrolig godt!! Vi har alltid pleid å kjøpe vanlige egg nudler, men sist gangen kjøpte jeg fullkorn nudler...
Vi har lenge byttet ut vanlige torilla lefser med fulkornlefser og det er jo bare utrolig godt. Datteren min Tilda (4 1/2år) elsker taco og det er jo enkelt å bytte ut visse produkter slik at middagene blir litt sunnere. Ofte tenker man at det ikke kommer til å være like godt, men jeg syns 80% av gangene smaker det faktisk bedre og man blir ikke så fort sulten igjen når man tar slike sunne valg!
Så dette er noe å prøve ut for familier som liker nudler!

Idag kom hente lappen fra Bring, Posten... Så imorgen skal dere få ta en titt nedi boksen....
Ha en deilig kveld videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails