lørdag 3. september 2011

Dagens frokost og trening

Håper alle har en deilig lørdag. Her i Fredrikstad er det litt ruske vær. 
Når jeg stod opp idag var jeg ikke sulten, noe jeg sjeldent er egentlig. Det er jo treningsdag idag så da delte jeg en halv Crisp bar med eple!! HELPES den er GOD!!!
Man venter jo alltid på den litt finurlige ettersmaken sånne slankeprodukter har, men den kom aldri!
Dette skriver NOKA om produktet: 
NOKA Crisp Bars er deilige måltidserstattere med en crispy overflate og en myk konsistens. Hver enkelt NOKA Bar er et fullverdig måltid for vektreduksjon. Du får dekket ditt behov for vitaminer, mineraler, sporstoff, protein, karbohydrater og fettstoff, mens kaloriinnhold er lavt.
Så løpte jeg runden min som jeg har brukt over en time på før, men idag løpte jeg på 56min! 6,6km! ble så glad!! og ikke bare det, men jeg hadde ikke gått opp selv om mannen min og jeg hadde stelt i stand en fantastisk biff middag igår!! Har bestemt meg for at jeg skal løpe annenhver dag og så ta en god gåtur den andre dagen eller kanskje svømme, det hadde jo vært fantastisk deilig. 
Elsker å sitte i badstuen etterpå og så komme seg ut å bare helle innpå en ISKALD Farris. 
Ubeskrivelig godt!! :o)

Ha en flott lørdag videre  
03.09.11 
30kg - 00kg
-16 cm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails