mandag 5. september 2011

uff og uff..

Har kjøpt meg nye joggesko og er kjempe fornøyd. Fantastisk deilig på foten. Men det hjalp ikke idag.....GURILAND så utrolig slitsomt det var å løpe.... følte det som om jeg dro meg fremover med tenna.... Uff.. jaja, jeg må bare holde ut nå! Nå er det bare 2 1/2uke til Oslo maraton og jeg må holde tunga rett i munnen så jeg holder motivasjonen oppe så jeg fortsetter treningen annenhver dag!! No mercy!!


Idag drakk jeg en jordbær shake til frokost. Det skal være melk i den så jeg har kjøpt skumma melk. Syns den var god jeg! Nå er det liksom ingenting som slår crisp barene m eple og den med jordbær. De er bare helt utrolig gode. Så jeg tok en eple bar til lunch.. 
Jeg har en datter på 4 1/2år,  så jeg har valgt å spise vanlig middag sammen med familien så å si alle dager. De dagene jeg skal noe på ettermiddagen kan jeg ta en av noka produktene. Ønsker ikke at hun skal bli opptatt av vektnedgang. Hun er en veldig aktv jente som elsker masse sunn mat så hun har ingen problemer med vekten. Vi prøver å velge sunn mat og gode aktiviteter slik at hun ikke vil måtte holde på sånn som jeg gjør nå! Det er et slit og unner henne å bare trene og fylle kroppen med det den trenger. Ikke hele tiden tenke at man skal ned i vekt! Ønsker å ruste henne slik at hun vil ta sunne valg og fortsette å være en super aktiv jente!
Noen andre som prøver å gå ned i vekt eller som ønsker det? 
Ha en flott kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails