tirsdag 24. mai 2011

Hageliv

Er en stund siden jeg har blogget nå, men vi har hatt barnevelsignelse der jeg skulle pynte/dekke og lage mat til 70pers, vært i konfirmasjon og ikke minst, vi JOBBER i hagen... 
Vi planerer siste del ved inngangen, skal legge 120kvm med matte, 9tonn subbus og 9 tonn singel. 
Det er en stor jobb for vi støter støtt på gigantiske røtter og store steiner. 
Nå er vi snart i mål med planeringen så imorgen hiver vi oss over 9tonn subbus...


Det er dette området nedenfor steinmuren vi planerer. Trærne er borte nå, skal ta flere bilder imorgen. 
Som dere ser øverst til venstre er jeg endelig igang med en liten kjøkkenhage. 
Plommetomatene er på plass, så nå venter endel nye urter og sukkererter som koser seg i et av kjøkkenvinduene mine. Lykke...

Nyt kvelden

LoVe

2 kommentarer:

  1. Å! Ser ut som det blir kjempefint :) Koselig leikehytte og :) God kveld! Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott hage dere har!! Og artig med kjøkkenhage! Kunne veldig gjerne tenkt meg det selv=) Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails