fredag 27. mai 2011

Hageidyll





Det blåser utrolig mye her oppe på berget for tiden, så vi har satt opp to av de flotte vinduene vi har fått gratis for å gi plommetomatene våre litt ly for vinden. Nå storkoser de seg!

Tilda datteren min står og nesten slikker seg rundt munnen sin når hun ser på tomatplantene. 
Hun ELSKER tomater. 
I fjor gikk hun å fylte hånden med tomater hver dag og satt seg på en benk og spiste tre og tre tomater! 

Dette er en av de gigantiske røttene Syver mannen min har måtte grave vekk. Han og spettet har jobbet hardt disse siste dagene...Phhuuu...



Men nå er de vekk og vi kan planere ut den siste delen før vi legger på matte og dermed 9tonn subbus og 9tonn singel. Skal bli deilig å bli ferdig med det!!! FOR DA skal vi bygge en kjempe stor sofa der vi bare skal slikke sol og nyte sene kvelder meg gode venner og familie!!
LYKKE
Denne uken har vi hatt cellegruppe her hos oss, og da måtte jeg kjøpe inn litt ferske blomster! 
Ikke Rema 100 denne gang :0) men Mathisen blomster på sellebakk. 59,- for fem nydelige peoner! 

Ikke vondt med deilige jordbær/bingebær med krem og vanilje kesam heller. 

Nyt kvelden


LoVe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails