mandag 30. mai 2011

Tips

Jeg bare elsker min knivmagnet fra Menu! 
Har du mange kniver så er denne utrolig flott og stilren. Gjør ikke så mye av seg, men skaper orden.






Disse er er jo bare fantastisk gode!! Har dere pøvd dem??? Det er smør med forskjellige smaker. Vi bruker dem f.eks. på maiskolber, i bakt potet, oppå fisken vi skal grille i folie, steke biff med litt sånn i pannen er jo ikke dumt heller! Vi kjøper dem på Maxi mat på Nordby. Supert til grillsesongen



Når vi skulle ha barnevelsignelse for Lyder for noen uker siden så hadde jeg ikke nok vaser til alle bordene og jeg hadde ikke lyst til å sitte igjen med masse avskårne blomster heller. Så da kjøpte jeg disse søte boksene på Søstrene Grene på Nordby. Tror de kostet hele 18,-... Så satt jeg en margerittpotte oppi som jeg igjen kunne plante ut i hagen etter festen. Boksene skal jeg bruke nå til masse forkjellig. 




Ha en nydelig dag
LoVe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails