tirsdag 10. mai 2011

catering og familielykke

Idag har jeg lagd mat til en minnestund i våre lokaler i Kulturkvartalet! 
Vært en flott dag med god stemning tross alt og deilig sommerlig mat.
På Menyen:
Pai med røkelaks og purre
Salat med alt fantastisk godt man kan tenke seg i en salat
Gresk dressing

Ble også spurt om å synge på denne viktige dagen, flott og kunne være med på å løfte en slik dag for familie og venner til avdøde med gode ord og toner!
Jeg pyntet med hvite margeritter og hvite duker. Sommerlig dekorasjon.

Nå er det bare barnevelsignelse som står i hodet mitt.
På søndag har vi invitert 73 venner og familie til en fest der vi skal feire at Lyder har kommet til verden! 
Så nå lager jeg handlelister, printer ut bilder, setter frem alt jeg skal pynte med og forbereder noe av maten! Bare å kjøre på, ingenting som gjør seg selv!!

Idag koste jeg meg med barna mine i hagen etter minnestunden! Lå i sofaen og slappet av og tok en enkel middag med pølser og lomper. Godt med litt enkle middager innimellom også! 
Kommer sterker tilbake imorgen med grilling med mann og barn.

Tilda tok et selvportrett ute i hagen idag. Ble ganske bra syns jeg!

Tilslutt ønsker jeg og minne dere på at dere alle kan velge om dette skal bli 

Bruk den godt: gi en du er glad i en varm klem, oppløftende sms eller gi en fremmed et smil fra hjerte!

LoVe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails