mandag 22. februar 2010

Ukens varme tips...

 
Noe godt for kalde kropper og sår hals!
Jeg har akkurat vært og trent, kjenner at det er en stund siden nå...så når jeg kom ut i den kalde luften så streiket halsen. så da var det bare rett hjem på kjøkkenet og gjør istand den perfekte medisin!
Hvor mye du vil ha av hver ingrediens kan du bestemme selv, men jeg har ca en halv sitron(ta av skallet), 6gode skiver ingefær, en god skje med honning og så varmt vann. jeg lar alt ligge oppi hele tiden, mens jeg drikker, men dette kan man jo smake seg til.

Nytelse for kropp og sjel!! topp det med en god bok,  voila!

Ha en nydelig mandag

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset!!Kunne trenkt akkurat den nå!!!!! Hoster og hoster...men har ikke alle ingrediensene i hus...!!!

    Har et annet tips også: 2 teskjeer timian krydder
    2 teksjeer hooning
    kokende vann

    Timian krydderet siles bare ut i event et kaffefilter før du drikker...
    Har bare enda et problem her: Har ikke mer igjen av timian krydderet heller!!hehe!! Får nok ta en tur i butikken idag!!
    Ha en deilig da min venn!!! Selv om det er mandag, så kan man kose seg som aldri før!!! (er nok ikke problem for oss uansett..)hehe!!
    ..flink du er til å trene da!!..Uff nå må jeg skjerpe meg...!!

    klem camilla

    SvarSlett
  2. Slike tips setter pris på disse kalde vinterdager! Ha en strålende vinteruke, ferie eller ei :-)

    Mvh

    Masy

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails