mandag 22. februar 2010

Nei, se hva jeg endelig fant...













Endelig er arbeidsplassen min i bruk igjen. Litt rotete, men sånn blir det når man er så igang at man glemmer og rydde.... Holder på å sortere en haug med perler/stoffer/papir/maling som skal få plass her inntil atelieet mitt er ferdig..
Fant dette nydelige korset på badet her om dagen, Tilda hadde lekt med det og lagt det sammen med tyllskjørtene sine... Trodde nesten noen gjester hadde rett og slett tatt det med seg hjem... sånn kan det gå..
 
Festet det på en av fugleburene mine, deilig med disse små detaljene!

 
Må nok drive litt reklame her nå. Dette er de to nye putene i hjemmet mitt. Den første fikk vi til jul av våre bestevenner. Både puten og teppet er fra Au maison og kjøpt i Elins butikk i Gamlebyen, Galleri Mimosa!! Den andre puten er 100%lin med en nydelig blondekant. Fantastisk håndverk, også kjøpt hos Elin!
Virkelig en butikk man bør besøke!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails