søndag 14. oktober 2012

Nytt armbånd i butikken og julemarked


Håndlagd armbånd 150,- +porto
For bestilling: miaoenkvikstad@hotmail.com
+47 99537661

Nå er det så lenge siden jeg har vært her inne å blogget... er mer på instagram for tiden under detnydeligeliv. Så finn meg gjerne der! 
Men nå nærmer det seg JUL!!! Så kjenner at lysten kommer tilbake! Elsker den tiden vi har forran oss!
ENIG?? 

25.november arrangerer jeg julemarked i Sarpsborg, Kulturkvartalet.
har du fått med deg det? alle kan komme å selge div, men da må man melde seg i god tid! 
Jeg vil ha kafe denne dagen også, samt selge mine arbeider.

Ha en nydelig søndag videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails