torsdag 18. oktober 2012

Elsker...

Dette er SÅ godt og SÅ kalorifattig! Den aller beste er kokos syns jeg, fantastisk å kombinere med bær.
Så det er min frokost idag. 

Be the change
Be kind
Live

Blir så inspirert av henne. Hun har gåt ned kjempe masse og er en stor inspirasjon alle de dagene man har spist for mye, ikke trent og egentlig syns litt synd på seg selv...
Uansett om man har bare noen par kg man vil gå ned eller en hel haug så er det like vanskelig å komme igang, ta gode valg for en selv. Hva er det som er viktigst? Godteriet som alt for ofte blir kjøpt inn eller god følelsen man har fordi man er fornøyd med seg selv og at man bestemmer helt selv hva som er best for en selv? Man tar GODE valg!

Amanda Tyson har lagd seg en listen før sin bursdag med ting hun ønsker å ha gjort før hun fyller år. Jeg er igang med min liste som jeg snart nå har et år på å fullføre. Noen ganger så er det viktig å ha ting skrevet ned. Da kan man ta fram listen innimellom og streke over det man har fått gjennomført. 
En utrolig god følelse!!

Alt er mulig idag, man bestemmer helt om man skal legge seg ikveld og vite at man har gjort alt man kan for å skifte retning i sitt liv! Noen ganger må man forandre vaner for å kunne oppnå det man ønsker for seg selv. utrolig vanskelig i starten, men holder man ut lenge nok så er det vanskeligere å gå tilbake enn å fortsette.

Lykke til med det den du ønsker å være
Dette klarer du
MIA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails