torsdag 8. mars 2012

snø.....raspeballer


Foto: Mia

Hva skjer a??? VI har fått snø igjen, liker ikke...


Foto: Mia

Nei, nå vil jeg har vår i luften!
Har vært så fantastisk her i noen dager!! Vi har til og med spist middag ute!! Lykke

Her skal min mann feires i helgen!
Skal prøve meg på raspeballer for første gang.. grugleder meg :)
Svineknoken står og putrer på kjøkkenet... Har arvet en oppskrift etter min oldemor. Min tante i bergen lager helt fantastiske raspeballer så håper mine er like gode!! Min datter trenger ikke flere sprettballer så jeg får holde tunga rett i munnen og kjøre på! :) 
Liker DU raspeballer? tror det er litt sånn at enten elsker man det eller så hater man det.
Jeg ELSKER det!! håper jeg får dreisen på det og kan lage det litt oftere!!

Imorgen skal vi endelig få listet vinduet på lilleguttsrom og deler av taket før vi skal ha bursdagsmiddag! 

Ha en strålende helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails