mandag 12. mars 2012

Monday??


Kan ikke skjønne at det er mandag.......var jo torsdag igår...?? 
Har hatt en veldig hektisk helg med bursdagsfeiringer m.m
Lillegutt ELSKER rommet sitt, Når vi kommer hjem går han rett inn og bare løper rundt og ler..hehe.. 
Så søt!
Fått et fantastisk teppe av mine foreldre. Hadde lyst på noe deilig han kunne sitte på når han leker på gulvet! Vi fant dette på Skeidar til 999,- det er rundt, og gråmelert.  
Vi hadde jo tenkt til å male laminatgulvet som lå på rommet, men vi endte opp med å kjøpe nytt gulv og det er jeg så glad for at vi gjorde! 
Ble det ikke fint??
Så fornøyd!

Ellers et lite tips til oss salat elskere!! Fikk en fantastisk Balsamico i julegave!! Den er bare helt nydelig! Så løp og kjøp og piff opp hverdagssalaten eller bruk den til fest, helt klart min favoritt hittils!


Ellers er det jo start på ny uke, kjenner at nervene kommer og jeg er småsvett når jeg tenker på sykkelrittet vi skal være med på i juni.... komme meg ut på sykkelen og gå på spinningtimer! 
Jeg skal i mål før fristen om jeg så skal dra meg frem med tenna og komme i mål i Oslo...

Bestemt meg for at vekten skal få stå og samle litt støl mellom mandagene. Tror det er greit for jeg er sånn som kan begynne å veie meg om kvelden i tillegg til morningen.....blir jo gal av sånt!!

Og idag fikk jeg en gledelig overraskelse når jeg hoppet opp på vekten! veide det samme som på fredag og det er jo bra etter bursdagsfeiringer, helgekos og ingen trening!

KLAR FOR ACTION! 
Kost meg med en jordbærshake fra NOKA til frokost! Er så deilig kjenner at jeg blir klar i topplokket og får mer energi når jeg kjører shake el crispbar fra NOKA! 
Blir du en LIKER av facebooksiden til NOKA DIETTEN kan du bestille prøver på shakene deres! Det gjorde jeg før jeg bestemte meg for at jeg skulle bruke dette på min vei ned i vekt og bedre livsstil! 

Ha en deilig mandag alle sammen, ny uke og en haug med nye muligheter! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails