tirsdag 3. januar 2012

Hurrahurrahurra...

Ned 1,2kg siden igår!!! Helt fantastisk start på det nye året. Det er bare å takke Noka! Jeg er såå gira nå kjenner jeg. Dette skal jeg klare!!

Er ikke denne skålen skjønn? Den er fra IB Laursen og kjøpt på Brynhem rett ved der jeg bor i Fredrikstad. Jeg elsker å fylle sånne skåler med digg jeg kan gå å småspise fra. 
Fylle dem med blåbær /bringebær/jordbær osv... Blir litt mer stas å spise sundt da syns jeg... :)


Idag skal vi i en bursdag...Da må jeg for første gang si nei til kaker! Ja, her skal det ikke spises noe søtt i hele januar!! Skal spise middagen der og så håper jeg de har litt klementiner el noe sånt! 
Er så kjekt når folk har litt frukt og by på også!

Håper 2012 har startet på en bra måte for deg!! 
Ha en deilig tirsdag
Mia

1 kommentar:

  1. Så flink du er, skulle absolutt gjort det samme!Må bare få ut alle rester her i huset!
    Skjønn skål..
    Klem Linn

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails