mandag 2. januar 2012

Fantastisk!!


Da er jeg igang igjen! 
Nytt år nye muligheter! Mye spennende å se frem mot og slite litt for!!
Iløpet av 2012 vil jeg har gjennomført Trondheim Oslo på sykkelen.... og halvmaraton i oslo

Idag har jeg gjennomført første dag med Noka shake til frokost og lunch, 1banan og middag med familien! Nå nyter jeg en skogsbær yoghurt med endel blåbær på toppen, et eple og iskaldt vann. Er svak for iskaldt vann, vet at det er sunnere med litt mer lunka vann, men...

Så kom min snille mamma og passet barna idag etter middag så jeg fikk meg en tur ut på min nye lekre sykkel!! Fantastisk deilig å gjøre noe for meg. Har jo en helt fantastisk følelse nå når jeg vet hvor flink jeg har vært idag!! Må bare minne dere alle på Noka sine produkter!! Jeg har funnet mine favoritter. Imorgen skal jeg gi dere en variant på nudelretten deres!!

Stå på dere!! 
Ha en god kveld
mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails