onsdag 2. november 2011

uæææ...snart julebakst...







Foto: Google
Ja her var det mye godt..... alt for mye godt. Regner med at det er flere som meg som irritere seg grønn på hvor mye man ofte legger på seg etter foreksempel jul og påske!! 

Men jeg gleder meg masse til å tenne lys, fyre opp røkelsen, spille vakker julemusikk og samle familie og venner og bake og nyte julebakst og mat. Det eneste som skal forandre seg iår er at jeg skal ut å trene før eller etter slik at man kan nyte alt dette med GOD samvittighet.
Så skader det jo ikke å bytte ut noen måltider med Noka! Det skal jeg. 
Er ikke frokost menneske så der kan jeg jo spare inn litt!! 

I julen skal vi levere fra oss nydelige og spesielle julegaver, lage deilig mat og nyte tiden sammen med dem vi er glad i! 
Ikke spare på noe, det kan vi gjøre i januar...

Har du tenkt annerledes på julebaksten iår? Noen favoritter du ikke kan være uten?

Minner om:
Over 30.000 fantastiske mennesker har besøkt min lille bloggen verden! Så morsomt!
Tror jeg skal sende en liten gave til en av de som kommenterer på dette eller det neste innlegget mitt. Så hvis du kunne tenke deg en liten/stor...overraskelse i posten, legg igjen noen ord!!

Varm klem til deg som titter innom
Mia

1 kommentar:

  1. Hei, hei :)
    Mye godt her, ja :) Selv elsker jeg å bake, men er ikke så glad i å spise det opp, hehe. Sånn sett er jeg heldig, for da legger jeg ikke på meg ;)
    I år blir det nok litt annerledes julebakst, må jo prøve noe nytt. Tenkte å prøve meg på noen av oppskriftene i maison. Ellers er det nok pepperkaker og slike kjeks med sjokolade på som jeg gjentar hvert år.
    Stor klem fra Maria
    maria_ovre@yahoo.no

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails