tirsdag 1. november 2011

Tips: HOT Cloudy apple juice




Okay, dagens varme tips er denne Juicen. 
Jeg varmer den opp med kanel
Det er bare HELT fantastisk(både kald og varm)!!!!

Den er ganske dyr, men det er den virkelig verdt.
Håper dere vil prøve det!! Her hjemme er vi helt hekta ihvertfall... 
Man kan også ha en dæsj pisket krem med litt kanel på toppen... 
da drikker du en varm eplekake... :)

Hva liker du å drikke på kalde dager??

Minner om:
Over 30.000 fantastiske mennesker har besøkt min lille bloggen verden! Så morsomt!
Tror jeg skal sende en liten gave til en av de som kommenterer på dette eller en av de neste to innleggene mine. Så hvis du kunne tenke deg en liten/stor...overraskelse i posten, legg igjen noen ord!!

2 kommentarer:

  1. Denne juicen har jeg også kjøpt, fantasisk. Men jeg har ikke tenkt på å varme den opp. Kjempelurt! Heller du den i en kop og puttern i micron? De burde selge den i 5 liters dunker;o)

    SvarSlett
  2. Hm, denne må prøves :) Takk for tips! Hvordan går det med NOKA prosjektet forresten?

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails