tirsdag 11. oktober 2011

God kveld


Ikveld er jeg alene med barna og vi har kost oss masse. Tilda er veldig glad i rosa skyr, det ble kveldsen pluss en ranke med småtomater. Er så takknemlig for at jeg har barn som ELSKER mat. 
Men nå er begge barna i seng og jeg har benket meg i sofaen med div og venter på tirsdags seriene mine. 
Har gjennomført min andre dag med bare Noka produkter også. Har gått som en LEK!!
Idag viste vekten minus 1kg!!! Endelig beveger vekten seg igjen! 
Elsker følelsen av mestring, nå har jeg bestemt meg for å gjennomføre 5dager med bare Noka podukter og det SKAL jeg klare!!

Ha en rolig og fin kveld
Varm hilsen fra Mia

1 kommentar:

  1. HEi vennen!! Uff ja det er strevsomt med god helse og kosthold!! Du er flink!!Stå på!! ER jammen ikke greit når vekta står stille - deilig med resultater. Husk at muskler veier litt også da - så du har nok vært veldig flink! Utrolig bra at du liker noka- produktene da - jeg syns ikke noe om shakene!! Selv har jeg spist potetgullrester fra helgen...FY! Måtte bare....Vi snakkes en dag vennen!! Stå på!! klem camilla

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails