mandag 10. oktober 2011

Første dag

Jeg gir meg ikke så lett....
"Nyter sommeren" litt lenger idag med flipp flapper, men ble litt kaldt etterhvert...

Nå er det ikke mange timene igjen av min første dag bare med Noka produkter! Det har gått kjempe bra!! Er så stolt og glad!! Den har sett sånn ut:
Frokost: blåbærshake(faktisk veldig god)
Lunch: jordbærshake
Mellom: et eple
Middag: Biffnudler, jeg kuttet opp en hel gulrot, liten løk, fedd hvitløk, litt paprika
Det var så UTROLIG godt og såååå mye mat, ble veldig mett med alle de ekstra grønnsakene!! Dette må du virkelig prøve hvis du trenger en kalorifattig og smakfull lunch el middag!
Mellom: En appelsin
Kvelds: vel nå har jeg spist en appelsin og er egentlig ikke så sulten, vet ikke om jeg orker en shake til. har ikke fått ny sponsorpakke fra Noka ennå så er litt magert i utvalget. skulle gjerne hatt en crisp bar nå.... tror jeg slår til med noen naturell peanøtter! Godt å ha noe å tygge på!
Drikke: vann ca 2l og litt pepsi max nå på kvelden.

Ellers har jeg vært på en HARD intervalltrening idag. Møtte opp på treningssenteret mitt og hadde meldt meg på en økt som het STRAM OPP... Utrolig deilig med løpstrening, mest intervall. Kommer nok til å være støl etter de trappene på Kongsten Fort!!! 

Ha en deilig kveld, jeg gleder meg til å legge meg...For da er det ikke så lenge til jeg kan veie meg imorgen....alltid gøy når man har vært så flink!! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails