mandag 19. september 2011

Tikk takk

Nå er det ikke lenge til Oslo Maraton.....bare 5 dager.... så skal vel legge inn tre treningsøkter før søndag, men siste skal være svømming! Det er såå lenge siden jeg har gjort. Blir deilig. Godt at kroppen kan være fit for fight på søndag så den siste harde treningsøkten tar jeg idag!

Har forresten gått ned 200g til.. Går tregt på vekten, men gått inn hele 30cm, så det er jo slett ikke værst!!


Hadde gledet meg til å prøve confect bar fra Noka. Syns jo crips barene med eple og den med jordbær er helt fantastisk god. Har hørt om så mange som elsker dem, men de var ikke noe for meg. Litt finurlig konsistens og smak syns jeg.
Men det er vel verdt å prøve dem altså, for det er MANGE som elsker dem!
De har smakene Caramel og Banan. Har 23 vitaminer/mineraler og ligger på 216/208kcal.

Nå skal jeg ut å kjøpe inn litt ullklær til barna. Kommer med et fantastisk bra og billig tips på ull seinere idag! To merker jeg har tidligere vært utrolig fornøyd med!!

Ha en flott dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails