torsdag 15. september 2011

ÅÅååhhh... the hummingbird bakery..

The Hummingbird Bakery Cookbook - Hummingbird Bakery Cookbooks
Mamma, barna og jeg var på en liten shoppingrunde idag da vi kom over en bokhandel i Borg storsenter i Sarpsborg som solgte helt utrolig billige bøker.
Barna fikk mange bøker alle til 39,- og 49,- hver!!
Jeg kom hjem med denne.. har ønsket meg den lenge og gleder meg til jeg skal prøve ut noen av oppskriftene!
Classic Brownies - Hummingbird Bakery
det er sååå mange nydelige bilder i boken. skal få tatt noen bilder inni boken en dag. Disse bildene er fra nettsiden deres. http://hummingbirdbakery.com/ Så hvis du bor i London så regner jeg med at du vet hvor du bør ta turen i helgen!!
Portobello Road bakery, as seen from outside. - Portobello Road
Bilde fra en av butikkene deres i London

Nå skal jeg kaste meg i seng. En hektisk, men spennende helg forran oss.

Sov godt alle dere blogglesere
Klem Mia

1 kommentar:

  1. jeg har også den boka fra Hummingbird bakery, den er proppfull av lækre oppskrifter

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails