fredag 23. september 2011

Nå gjelder det...

Sånn, da er det snart dags....10km for Grete!!
GLEDER MEG skikkelig nå
Full oppdatering på søndags kveld...hvis jeg klarer å skrive på tastaturet da...er nok GANSKE så sliten!!
:o)
Målet er å fullføre 10km uten og måtte stoppe opp og helst rundt 1t30min... ihvertfall...
Jaja, får se hvor gode bein jeg har når det gjelder, uansett er jeg kjempe fornøyd med at jeg har kjørt igang med et nytt og bedre liv. Trene for å kunne danse med oldebarna mine!!! :o)
Ha en flott helg alle bloggere, kanskje du også skal sette av en time imorgen for å få mer energi og overskudd til deg selv og alle rundt deg!!!
Ny start, et nytt og bedre liv. Kan umulig være negativt!!

Har smakt en av de nye middagsrettene til Noka: spaghetti bolognese. Den var jo veldig god. Ble utrolig mett og klarte ikke å spise opp alt! 
Så de som ønsker en kalorifattig og enkel middag/lunch på 123, er denne et godt valg. Jeg tok den til lunch en dag, så man kan jo bestemme når man ønsker å spise den. Jeg er svak for varm lunch!


Varm Hilsen Fra Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails