onsdag 28. september 2011

litt pjusk..Oslo Maraton..Linteppe

Hei alle sammen
Her har det vært litt stille etter Oslo Maraton. Jeg har vært skikkelig pjusk i starten av uken, men begynner å komme meg nå!! 

Hadde en fantastisk helg i Oslo med familien. Datteren min deltok på barnasaktivitetsdag og barnasmaraton. Hun syns det var helt TOPP! kan virkelig anbefales!

Så på søndag var det min tur...hehe.. var litt spent, men hadde en flott 10km!! Løpte hele løpet og tiden ble 1:19!!!! utrolig fornøyd. Neste år skal jeg hive meg på halv maraton!! Såååå det er bare å hive seg!! Noen i Fredrikstad/Sarpsborgområdet som vil være med å trene innimellom til 10km el halvmaraton neste år?

Vi var på Olivia på Aker brygge og spiste lunch etter jeg hadde løpt! Kjempe deilig mat der, men kan ikke si de har verdens beste service... Men vi koste oss vi!

Har hatt noen dager med div måltider. har hatt lyst på de mest utrolige ting nå som jeg har vært dårlig. Men imorgen er en ny dag og nye muligheter så jeg skal kjøre igang med nytt opplegg i matveien.
Frokost: Noka shake
Lunch: Noka shake el crisp bar eller Salat 
Middag: Sammen med familien. Men prøve å holde oss til sunne, gode og lette middager!
(skal legge ut noen oppskrifter på gode og sunne middager etterhvert)
Mellommåltider: Frukt/bær/grønnsaker
Drikke: Mest mulig vann(men blir nok litt pepsi max noen dager)
Håper snart å få prøve suppene fra Noka. Fikk ikke det i startpakken, men håper jeg kan få det neste gang! For jeg ELSKER supper!!

Startet på et nytt prosjekt ikveld. Linteppe til soverommet. Skrive litt mer om det imorgen! bilder kommer også.

Varm klem fra Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails