mandag 22. august 2011

Dagens fangst..

Idag var mannen min og jeg på en liten shopping/kafe runde. Vi var innom Wilmas hus i fredrikstad. Det ligger ved siden av Verdensspeilet og kinoen. Det var masse salg der, og vi slo til å kjøpte dette store etasjefatet i tre! Den skal nok fylles opp med mye godt utover høsten...Godt jeg har begynt å løpe..
Har begynt å forberede noe av det jeg skal selge i atelieet når det er ferdig! Når vi giftet oss hadde jeg denne blomsten i håret istedenfor slør. Så jeg har et spesielt forhold til denne blomsten. Man vil kunne kjøpe disse nydelige grønnplantene i mitt atelie. Denne har begynt å blomstre også!! Mer info om det jeg kommer til å selge kommer utover høsten. En spennende tid fremover!!
Tilslutt vil jeg vise dere en nydelig liten vintage sommerfugl jeg fikk av min svigerinne da hun hadde vært på Cuba! Datteren min og jeg bytter på å bruke den!

Denne uken vil jeg starte en serie av - Bedre livsstil innlegg også. Kommer to tre innlegg i uken med treningstips, oppskrifter på sunnere mat, inspirasjon til livsstilsendringer. 
Håper du vil følge med! 
Husk snart er det Give away
Ved 14.000 besøkende får dere en sniktitt på noen av gevinstene og regler for å delta!!
Ha en flott kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails