torsdag 16. september 2010

Et kupp og en overraskelse..

I forrige uke var datteren min Tilda, mamma og jeg på en liten shoppingrunde. Det var da jeg snublet over denne fantastiske planten til bare 180,-. Jeg hev meg over den før noen skjønte at det var en alt for lav pris for den... Nå er den MIN!!!

Kom  såklart hjem  med noen nye puter også...hehe.. man kan jo ikke få mange nok puter i et hjem...
Så er det ganske komisk at denne sukkulenten bare tar helt av... Jeg fant den i et lite rotehjørne jeg holder på å organisere....
Den kan umulig ha fått vann på over et år...hehe..
Sånn går det når man kjøper planter på Ikea..
Ønsker dere alle en fantastisk torsdag.
Mia

2 kommentarer:

  1. hei!
    vi rydder i rollene, og der fant vi din vakre blogg. syns denne bloggen var så god at vi "oppgraderer" til roll 1. håper det er ok:) i tilfelle ikke, kan du bare skrive oss en mail:)

    solveig storeflittig

    SvarSlett
  2. så koselig!!! takker og bukker!
    ha en nydelig høst

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails