mandag 11. februar 2013

veien ned....


...starter NÅ!


Har nå bestemt meg for at jeg skal ned i vekt, på ordentlig...
Du lurer kanskje hva jeg mener med ordentlig!
Denne gangen skal jeg ikke prøve å gjøre noe the easy way... 
For dette skal holde resten av livet og jeg skal innen neste høst være i mitt livs form!
wiiiiii

Jeg har begynt å trene, styrke/utholdenhet, spise riktig iforhold til kroppen min, muskelmasse osv.

Fikk 10 personlig trener timer av mannen min til jul, det stod høyt på ønskelisten iår :)
jeg møter henne en gang i uken og hun har også satt opp en kostholdsplan for meg. 
Min pt er Veronica Haugen, hun er bare helt fantastisk. 
Jeg hadde veldig lite vann i kroppen... var på 25 og skulle være på over 50...
så jeg må drikke minst 3L om dagen
skal ta en ny måling om 2uker, blir spennende!


Jeg tenkte jeg skulle blogge litt om dette, da jeg tror at det er flere enn meg som ønsker å gå ned i vekt, bli sunnere, sterkere og få mer energi! Håper jeg kan inspirere flere. Uansett om du bare vil spise sunnere, komme i bedre form osv.


Før neste høst er målet å ha gått ned ca35kg,ned i fettprosent (ligger på 44% nå...) litt opp i muskelmasse og kunne løpe på bedre tid enn sist på Oslo Maraton! 
Det kommer til å bli hardt, men jeg er motivert! 

Ønsker du å forandre noe ved livsstilen din??
Man må bare ta en dag om gangen, for en fantastisk følelse man har når man går å legger seg å vet at man har ikke småspist, drikket nok vann og spist sunn mat som kroppen trenger og ikke minst trent!!!

mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails