onsdag 15. august 2012

Onsdagskos og julemarked....


Nå er onsdagskvelden her og jeg koser meg med nytt interiør blad og nytt hekle prosjekt med verdens deiligste Alpaca garn fra Drops!

Da det var SÅ koselig med hagetreffet på søndag, har jeg begynt allerede nå å planlegge 

Et lite STORT julemarked 25.november
Sted: Kulturkvartalet

Event på facebook er under utarbeidelse! 
Mer informasjon kommer her på bloggen også såklart! 

Ellers må jeg gratulere Christina som den HELDIGE vinneren av 500,- i gavekort hos LYKKE i Fredrikstad/Halden. I forbindelse med mitt hagetreff om søndagen lagde de en konkurranse for bare gjestene i min hage denne dagen. Så nydelige eiere av Lykke!!
Regner med at du kan finne deg mye flott der Christina!!! 
Stas Stas :)

kos deg videre
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails