onsdag 8. august 2012

Hagetreff og sponsorer


Ja, nå er det ikke lenge til hagetreffet mitt! 
weeeee 
Nå på søndag 12.aug kl 12.00-15.30 møtes det mange flotte piker/jenter/damer til skravlings, god mat, shopping og ikke minst lotteri i min hage.

Lykten over hentet jeg på Brynhem idag.


Denne skal jeg dele opp så 4 søte jenter vil få hver sin nydelige lyspose.
Sponset av Hygge & Lykke


Så hentet jeg gavekort hos HairCuts på sellebakk.

Alle linkene er til deres facebooksider.

Skal vise dere flere av gavene fram mot treffet på søndag. vil du lese mer om treffet kan du se HER på facebook eller et tidligere blogginnlegg. Kan få plass til noen til, så det er bare å ta kontakt med meg på 99537661 el miaoenkvikstad@hotmail.com

Ha en deilig dag videre, legger ut flere smykker som jeg har lagd og selger på treffet til søndag
Her er et bilde av noen av mine nye øredobber!
LOVE THEM, your my star!

150,-


100,-

For bestilling: 99537661 miaoenkvikstad@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails