søndag 12. august 2012

FOR EN DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)


For en dag dette har vært!
Bedre vær kan man jo bare ikke få! Fått skikkelig skille jeg...

Er så fornøyd med at sommertreffet i hagen min var en suksess og at alle koste seg!
Denne bollen er en av 6 som jeg kjøpte av en av mine venniner som solgte masse herlige ting!
Kjøpte meg endel andre ting også som der skal få se!


Tid for pastasalat og foccatia


gikk unna på drikken idag, varmt!! Været var på min side idag!!!


30 nydelige jenter/damer i full sving. God mat, skravlings, lotteri og såklart shopping....

Så mange flotte premier vi hadde fått inn!
Ditt spa, Fredrikstad
Apotek1, Østfoldhallen
Frisør 1, Begbyhallen
Annes blomster, Begbyhallen

Tusen takk


Christina og datteren hennes i full gang meg salg av lopper!!
Fine!

Nå er det vel bare å begynne å planlegge neste event!! :)

Nå er det bare beina høyt og en god film som gjelder!!
Mia

2 kommentarer:

  1. Så artig at det ble vellykket, trodde vel ikke noe annet heller;))
    Været var med dere og, helt fantastisk dag i dag!

    God søndag kveld til deg:))

    Klem Janne:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Var en fantastisk dag!!! begynner å planlegge julemarked nå! hehe... sånn er det med sånne som meg! håper du kan være med da Janne!!

      Slett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails