lørdag 28. juli 2012

Tips!!!! Løp og Kjøp


Har kjøpt meg ny neglelakk.
Essie på H&M til 99,- ord.pris 129,-

Dette er en helt fantastisk neglelakk. Tror jeg kommer til å slite med å få den av når jeg bruker neglelakksfjerner også...
Holder som bare det
Har vært ute å jobbet i hagen opp til flere ganger uten hansker denne uken etter at jeg tok den på, vasket hus ++mye mer og det ser ut som om jeg har akkurat tatt den på syv dager etter!! Fornøyd

Så hvis du er lei av neglelakker som blir stygg etter bare noen dager så bør du prøve denne!!
De har mange flotte farger

Ha en flott kveld videre, her blir det snart håndballkamp
Heia Norge!!!

1 kommentar:

  1. Jeg ELSKER essie :) Nydelige farger!!

    Nå sitter vi å ser på Norge - Sverige ;) Heia, heia!

    Ha en fin uke :)
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails