onsdag 4. juli 2012

noen tips..


Ja, jeg har altså malt en hel vegg i gangen vår med tavlemaling... Så altså en helt sort vegg....
Datteren min sa til mannen min igår: 
vet du at mamma maler i gangen??? Det er helt svart altså pappa, det er trist.

Men vi er stor fornøyd! Skal få tatt litt bilder imorgen og vise dere. På tirsdag var vi en tur i Sverige og da blir det jo alltid en tur innom Søstrene Grene. De hadde skolekritt til hele 3,- for en pakke...


Er ikke denne søt?????
Det er en vakker fugl som skal brukes som en dørknott.
Tenkte noen sånne hadde vært koselig på datteren min sitt nye/gamle klesskap!

Har du kommet i ferie stemning?? Det har jeg! 
koser meg veldig med dem jeg er glad i, det er det beste på jord!!
:)

1 kommentar:

  1. Fint tips om skolekritt. Har vært på utkikk :)Da blir det tur innom Søstrene Grene. Ha en super sommer, Mia!

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails