torsdag 19. juli 2012

Jentekveld


Sånn da er alt klart for en koselig jentekveld i lunden!! 


Seks herlige jenter som virkelig kan skravle! God mat og drikke (pepsi max..... :) )
kan ikke slå feil det!! 


Får vel høre det nå.. Legger ut bildet her også. Men min svigerinne er så sporty at hun kom syklene rett fra jobben og måtte låne klær fordi det klarte å regne som aldri før akkurat når hun skulle sykle!
Jaja, flott og sporty er du så håper det går greit... 


Nå har alle jentene gått, jeg lot lysene brenne litt til å koste meg litt ute før tvkos inne!
Deilig med et slikt uterom. 

Har du eller drømmer du om et sted å være uansett vær???


Mia

1 kommentar:

  1. Hei....så koselig blogg du har;o) Hit kommer jeg gjerne innom igjen. Takk for titten. Klem fra Maliva

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails