tirsdag 10. april 2012

back at last....


Dette er bare helt fantastisk og noe vi har kost oss med til både frokost og lunch i påsken. 
Vi bare elsker oliven/pesto/parmasan/tomater i alle farger og fasonger. På brie, i en enkel og rask salat, ved siden av litt eggerøre og laks osv. 


Så er jeg såå fornøyd med mitt nyeste kjøp!


En melkeflaske.... :)


Kjøpt hos Søstrene Grene. Jeg er en sånn en som setter pris på å åpne kjøleskapet og se at melken og feks appelsinjuicen vår koser seg i nydelige glassflasker eller mugger. :)
Det er for meg tegn på overskudd! 
At jeg ikke bare kaster inn noen stygge kartonger i kjøleskapet, men bruker litt tid på det lille ekstra! Kjenner DU deg igjen??
Vi ønsker vel alle å ha det sånn hele tiden!!??


I påsken fikk jeg denne av min snille snille mamma!! Må ha litt stæsj vettu... elsker den! kjøpt meg noen søte høyhelte brune sko også som passer til. Så nå skal det bli litt pynting hver dag!! 
Er jo JENTE!!! 

:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails