torsdag 22. mars 2012

Bytur med lillegutt er ikke dumt...


...for da blir det litt shopping vettu...
Fant denne nydelige lavendelplanten hos Memory lane i gågaten (fredrikstad)
Jeg hadde ikke en potte som passet helt og ikke noe jord....så da var det bare å kjøre på med litt småstein. Funker det???


Var innom Kremmerhuset for å få med noen nydelige servietter hjem. Da jeg fant jeg dette fantastiske porselensfatet...Det skrek til meg så jeg måtte jo bare være lydig og få det hjem så fort som mulig...
Ser for meg varme og deilige morgentimer ute i lunden, med litt pålegg på dette fatet til frokostbordet!!


På Memory lane hadde hun fått inn noen små nydelige myrtetrær. 

Disse små pokalpottene kjøpte jeg sist jeg var i Gøteborg, syns de er såå vakre!! 


En liten titt fra kosekroken vår. Dette er yndlingskroken her hjemme for store og små!! Litt virr varr meg puter, men bruker det jeg har inntil jeg finner de rette putene!

Dette bordet er egentlig et spisebord som jeg arvet etter min oldemor. Elsker det! 
Vi kuttet av beina litt så vi fikk et bord som passet til kosekroken! 

Jeg som så mange andre har jo lyst til å gjøre noe med gulvene i hjemmet! 
Vi skal nok iløpet av sommeren få lagt et nytt gulv, noe lyst og deilig!! :)
Så fram til det, blir det ikke så mange gulvbilder her på bloggen....

Ha en fin kveld videre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails