mandag 20. februar 2012

Takk og lov for Noka

Sånn da er jeg igang igjen!! Føles topp topp topp... Idag lagde jeg meg en sjokolade shake med lett melk som er min favoritt!! Den har bare 226kcal og jeg elsker å slitte å tenke på hver eneste kalori! Er så deilig når man skal gå ned i vekt å ha stål kontroll på akkurat det og da er jo Noka produkter helt perfekt!!
Nå har det sklidd ut med sukker i to uker så nå må jeg inn i en sukkerfi periode for å få kontroll igjen! Føles veldig godt. Har jo meldt oss på Dombås-Oslo i juni så jeg må få fart på sakene!!

Jeg har gått opp 1,5kg siden januar og holder på å klikke... Det er nesten ikke noe så sykenes som å gå opp og ned det samme kiloet...
Men nå er det NOKA som gjelder til frokost og lunch framover, skal bytte ut noen middager innimellom også for å få skikkelig fart på sakene!!

Husk at hvis dette kanskje er noe for deg kan du bestille noen smaksprøver hvis du liker Noka dietten på facebook og sender en mail til dem, info om det finner du på venstre side på facebooksiden deres!

Ha en topp start på uken!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails