torsdag 16. februar 2012

Svømme i parfyme...?



Haha... lette etter noen svømmebilder og kom over dette..
Men såå lat har ikke jeg vært idag. Har vært i svømmehallen 5min fra der vi bor.
Jeg hadde akkurat rundet 500m da jeg skulle starte på 525m da jeg nesten ikke klarte å puste...

Det kom bare tidenes værste parfymestank som lå oppå vannets overflate... 
Det var fra en dame som svømte imot meg...
Seriøst er det vits i å dynke seg selv i parfyme før man skal svømme kl12....
Men jeg overlevde...hun skulle gå opp, men kommer ikke over følelsen da halsen snørte seg og jeg skulle akkurat til å senke hodet under vannet.. Det kunne jeg jo bare glemme...
Måtte nok finne litt ren luft...
Men guri sååå deilig det var å svømme idag. 1000m unnagjort. DEILIG!!

ikveld skal jeg bestille plasser på et ritt i sommer, spennende!!

Ha en deilig kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails