onsdag 1. februar 2012

Prosjekt Gutterom fortsetter...


Sånn da er vinduet inne og deler av veggen er tettet igjen.
Begynner virkelig å få følelsen av rommet nå! 
Gleder meg sånn til å få opp vegger og tak, male gulvet og sette inn ting!
Har tenkt til å sette opp gips i tak og på vegger så lurer litt på å sette opp en lys grå og hvit stripete tapet på den veggen der vinduet er.
Noen som er spesielt fornøyd med et tapet merke?
Syns det er veldig stor forskjell på kvalitet, og det er ikke bare å kjøpe dyre tapeter og så er kvliteten deretter. Har ofte opplevd at de mitt på tre tapetene er minst like bra!


Skal bli så godt å få bort alt dette her nå snart. De drar med seg det ene og andre gjennom huset og eg rydder og støvsuger til den store gullmedaljen... har en liten gutt her som syns det er veldig artig med Glava og det er jo ikke akkurat det beste leketøyet...

Igår var det fokus på Noka produkter igjen og det resulterte i en vektnedgang på 800g idag! Fantastisk!! 
Jeg skal ta en crisp bar til lunch tenkte jeg og da må jeg nok sloss med lillegutt for han har fått smaken på dem... er helt vill når han ser at jeg åpner en sånn...men skjønner han for de er GOD!! 

ha en deilig dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails