fredag 10. februar 2012

endelig....

ÅÅÅhhh etter noen tunge uker med oppussing, begravelse og bursdager så har jeg endelig sett et nytt tall på vekten!!! Superdigg. trengte det nå. Har bare drukket Noka shakes til frokost så er nok det som har gjort at jeg har holdt meg på likt tall og nå som jeg øker med shake til lunch også så ser man jo resultater!! ned 400g kjenner det på klær også nå, så går nok ned mer enn hva som syns på vekten også!! 

Håper dere får en deilig helg med dem dere er glad i! viktig å nyte livet!!

Morsdag på søndag! tar med mamma på kino jeg!! Lenge siden sist og koselig å gjøre noe sammen ikke bare få blomster el en pakke hvert år! ELSKER kino....  :)
Hva skal du gi til din mamma?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails