fredag 20. januar 2012

Jeg+weddingsinger= sant....


Har i den siste tiden fått endel forespørsler om å synge i bryllup sommeren 2012. 
Det er  jo noe jeg har gjort endel og syns er en fantastisk jobb.
Er helt spesielt å kunne være med på å skape unike minner for mennesker som ønsker å  dele resten av livet sammen!

Jeg synger jo også i begravelser, minnestunder, konserter, bursdager, julebord, konferanser, møter, årsmøter +++

Har også en mann jeg synger masse med, så kan også tilby duetter hvis ønskelig.

Skal få lagt ut noen lydfiler denne våren, men fram til det kan du bare ta kontakt og jeg/vi kan vise dere hva jeg/vi kan tilby! har også referanser hvis ønskelig!

Har fremdeles noen lørdager ledig sommeren 2012!

Ser fram til å høre fra deg
+47 995 37 661

ha en flott kveld videre
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails