lørdag 7. januar 2012

Gode mål

For en herlig start jeg har på året 2012!! 
Januar uten sukker går så det suser... Helt utrolig merkelig lett er det! 
Bildet er fra en liten tur på lekeplassen, ute i snøen som kom idag. Deilig med frisk luft!

Flere som har gode mål for 2012?
Altså jeg skal ikke gå hele året uten sukker, men Januar skal ihvertfall være fir fra det.
Fantastisk deilig er det. Kjenner det på huden og så klart kroppen. Men den største grunnen for at jeg kjenner mine gode mål allerede på kroppen er NOKA!! 
Jeg drikker fortsatt shake til frokost og lunch og så spiser jeg middag med familien! 
Funger som bare det!!
Igår hadde vi filmkveld med svigerinne og hennes kjæreste. Da ble det kjøpe pizza. Ikke det aller sunneste, men lettvint etter en hektisk dag. Men alikevel gikk jeg ned 200g til idag! 
Ser frem til denne våren med NOKA ved min side!! 

Ikke bare det, men ikveld har vi besilt oss syden tur til sommeren!! OJ oj oj som jeg gleder meg til å reise på ferie med "ny" kropp...hehe.. har et seigt mål, men jeg skal gjøre ALT jeg kan for å nå det!
30-35kg før juli.... jaja...ikke noe vits i å snakke så mye om det, bare fortsette og sette fokuset på rett sted og kjøre på med en del lykke og kjærlighet til meg selv og andre så skal nok dette gå bra!! 

Ha en deilig kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails