mandag 30. januar 2012

For en helg og gjett om jeg gleder meg til imorgen...



Min datter, mamma og jeg har vært i Oslo i helgen. Bodd på nydelig hotel, vært på Disney on ice og shopping!! 
Har kost oss masse, men nå kjenner jeg et sug etter trening og Noka shakes. Har spist hotelfrokost, kafe lunch og reataurant middag så nå er jeg sååå mett at jeg gleder meg til shake imorgen... Utrolig hvor fort man føler seg mett etter man har hatt en lengre periode med shake!! 

Imorgen fortsetter endelig arbeidet på gutterommet!! Vi skal løfte taket og sette inn et stort vakkert vindu hos lillegutt!! 
Gleder meg

Håper alle har hatt en deilig helg og start på en ny uke.
Her blir det mye forberedelser til 5års bursdag til helgen!!
Vi kjører KARNEVAL for store og små...
Vi har bestilt hoppetårn og kjøpt Pinjata i oslo idag så her skal det bli fest. Vi skal ha festen i lokalene der vi jobber!! Deilig med stor plass når mange store og små skal ha det gøy!!
Skal dele litt av forberedelsene og såklart masse bilder fra selve festen!!
Dette blir gøy!!
Vi stiller alle 4 som Cowboy familie!!!
Hiiiihaaa....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails