mandag 9. januar 2012

ÅÅÅåååååhhhhh bær.....


Elsker bær for tiden. Det har blitt favoritten etter at Tilda datteren min fikk Blender til jul... Ja, hun er bare 5år, men hun ELSKER den!!
Så her blir det smoothie til dessert og kvelds for tiden. 
Eller blåbær m/ vanilje kesam! det er skikkelig godt!
Nå koster det bare 10,- for en litenstor boks med blåbær på Rema 1000. 

Ned 400g idag også, så 2,4kg på en uke!! Er kjempe fornøyd!! 
Kunne ikke vært lettere for meg å få til dette nå som jeg bare drikker jordbær og sjokolade shake fra Noka til frokost og lunch!! 
Nå begynner det å bli tomt i hyllen min med alt jeg blir sponset med fra Noka, drømmer om Noka Crisp bar med eple..... :)

Har du noen spørsmål ang hvordan jeg legger opp mine dager med Noka og vanlig middag med familien, trening osv er det bare å legge igjen noen ord under innlegget så vil jeg svare på det i neste innlegg!
God kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails