torsdag 29. desember 2011

Vår juletrepynt..

Elsker disse eggene som kan åpnes fra Lene Bjerre! De er så fantastisk flotte.

Disse kjøpte jeg av min venninne som hadde egen interiørbutikk i Gamlebyen. Er så nydelige. Jeg legger de rett oppå grenene. Det er jo alltid steder på treet der man ikke får hengt opp noe pynt, da er disse og små fugler med klyper ypperlige!!

Denne er også fra Lene Bjerre!

Er ikke denne søt?? Håper jeg snubler over noe pynt fra denne serien fra ifjor fra Lene Bjerre på salget!! 
Disse er like fine som pynt på julebordet også!

Har du tatt farvel med juletreet ditt?? vårt tre skal ut på søndag. 1.nyttårsdag! Da er jeg ferdig med julen altså. Da er det inn med salater til lunch og trening. :)
God Kveld
Mia

2 kommentarer:

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails