mandag 14. november 2011

nei og nei...

Nå må jeg ta meg sammen... Går opp og ned samme kilo. Kunne jo tatt livet av enhver...
Imorgen MÅ være dagen jeg skal få gjort alt jeg ikke fikk gjort idag (eller igår eller dagen før der...) :)

Imorgen er det siste dag med tilbud på personlig trener der jeg trener. 
Skal benytte meg av det og bestille fire timer. 
Liker når noen kan pushe meg til å yte max!! Spennende. 
Noen med erfaring fra personlig trener?

Så imorgen er det bare å stå opp, kjøre Noka en hel dag og begynne på et nytt og bedre liv!!

Kjøpte meg forresten en KJEMPE flott mørkebrun Jean Paul dun jakke idag!
Den er så flott og varm, gleder meg til å bruke den imorgen!
Får ta bilde av den imorgen.
 ha en rolig natt

natti natt...

2 kommentarer:

  1. Så gøy med personlig trener! Hvor trener du? Jeg har hatt PT før, det er helt fantastisk! Man yter så utrolig mye mer enn om man bare trener alene... KJEMPEMOTIVERENDE!! Lykke til :)

    Deilig med ny jakke! Det begynner å bli skikkelig kaldt ute nå, så den får du nok bruk for! :)
    LailaKlem ♥

    SvarSlett
  2. Har aldri hatt personlig trener - men jeg har en liten hund som fungere som det, hihi. Hun motiverer meg til daglig trim med liv og lyst.Har aldri gått så mange og lange turer som etter at vi fikk henne. Det er godt å få motivasjon, lykke til med opplegget ditt!

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails