torsdag 10. november 2011

Jeg fant, jeg fant


Idag når jeg handlet på Rema 1000 fant jeg denne boken! 
Så koselig å sitte å få inspirasjon til tiden vi har forran oss!!
Har du også begynt å kjøpe blader/bøker o.l for å komme i stemning....?(kanskje litt tidlig) Men det har jeg! Røkelsen er ikke langt unna kjenner jeg.... :) 


Minner om:



Over 30.000 fantastiske mennesker har besøkt min lille bloggen verden! Så morsomt!
Tror jeg skal sende en liten gave til en av de som kommenterer på dette innlegget mitt. Så hvis du kunne tenke deg en overraskelse i posten, legg igjen noen ord!!
Trekning: Søndag 13.november

Pakken vil inneholde blant annet disse...Nydelige Til og fra kort. 
Bedre bilde kommer imorgen når lyset er bedre

Varm klem til deg som titter innom
Mia

3 kommentarer:

  1. Så ut som en fin bok,
    kanskje jeg må ta meg en tur på Rema 1000?!
    Og ikke minst gratulerer med et fantastisk besøkstall!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Takk for tips.kjempekjekt å kose seg med julebøker og blader.Og når du nevner røkelse, så koser jeg meg med det hver kveld.Har ligsom blitt litt avhengig.Kos.Hadde vært kjekt og fått noe i posten, hihi.
    Klem Linn

    SvarSlett
  3. Hei, hei :)
    Det så ut som en flott julebok med mye inspirasjon i, må nok skaffe meg den ja! Selv er jeg en som elsker å lese magasiner og bøker frem mot jul :) Deilig med mange juleideer... Det kortet så veldig fint og koselig ut. OG fantastisk med SÅ mange besøkende!!
    Stor (jule) klem fra Maria
    maria_ovre@yahoo.no

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails