onsdag 26. oktober 2011

Ommøblerer...



Dere som kjenner meg vet at jeg ELSKER å ommøblere...Hehe.. så nå er jeg igang igjen. Jeg skal få en ny og større arbeidsplass, så stua står opp ned nå.. Håper å bli ferdig denne uken.. Men da burde jeg ha få dratt en tur på ikea... Men har egentlig ikke tid...

Disse vakre blomstene kjøpte jeg på Rema 1000 om fredagen og de står like fint ennå. Elsker å kjøpe blomster der, billig og de dør jo aldri...
Jeg har vært veldig fornøyd med rosene, tulipanene og liljene jeg har kjøpt der.



Nei, nå pisker regnet på kjøkkenvinduet mitt og jeg har fyr i peisen...tror jeg må unne meg en varm sjokolade med litt krem! Hverdagslykke...

2 kommentarer:

  1. ...enig med deg, rema 1000 blomstene funker veldig bra :)
    Kose deg med ommøbeleringen!!

    ...og nydelige under her!

    SvarSlett
  2. Så spennende å se hvordan det skal bli nå da!! Du skulle hat WM - medalje for ommøblering. Her går det i ømmøblering av pyteting---de finner jo aldri sin rette plass..hihi...

    Vakre blomstene og supre Rema 1000!!

    Ha en flin fin dag!!

    Klem Camilla

    SvarSlett

Så koselig at du tittet innom og jeg håper du vil legge igjen noen ord. Legg deg gjerne til som følger i høyre kolonne også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails